majalund

Alla inlägg under mars 2013

Av Maja - 29 mars 2013 23:54

Hej igen, Typ 2 minuter sen jag gjorde senaste inlägget men aja ._. 

Jag ska lära er göra tidnings naglar! :)



1. Ta vitt nagellack på alla fingrarna.


 


2. Ta en tidning o riv ut en liten bit på en sida.

 


3. Ta en parfym (VILKEN SOM HELST) och spreja på tidnings biten.

  

4. Tryck tidnings biten mot din nagel i ca 10 sekunder. Ta sedan en ny tidnings bit och gör likadant på alla andra naglar. Och resultatet blev...


  SUPER SNYGGT! :) Lycka till! <3

xoxo


           //MAJA


Av Maja - 29 mars 2013 23:35

Hej, Just nu sitter jag inne på datorn o kollar lite kläd-sidor (typ gina tricot, cubus osv..) Har hittat en as snygg USA bikini!!

Ska fan TVINGA mamma köpa den! haha ne men jag kan betala den själv :)   Sinnes sjukt snygg!! Skaaa köpa den!!!!

  

     

Vilken är snyggast? Vit eller svart?? :)

Vill ha en utav dom :P Men vilken är snyggast? Kommentera den ni tycker e snyggast! <3



XOXO 



//MAJA

Av Maja - 29 mars 2013 16:58

Hej alla, JAG ÄR TILLBAKAAAA!!! :D Sorry att jag inte har bloggat men jag har inte kunnat, jag har bara kunat skriva rubriker.... Fett konstigt! Men nu är jag tillbaka och jag kommer skriva oftare för det är ju...PÅSKLOV!! <33 Och jaaa det har hänt jätte mycket saker men jag har ju inte kunnat blogga om de såååååå IRRITERANDE!! D: men som sagt nu är jag tillbaka o kommer skriva och om jag är tillbaka vill jag få lite läsare också!! <3



Hej då...<3


XOXO

 

 

                                                    //Maja<3


Presentation


Hejsan svejsan jag heter Maja och är en go och glad tjej på 13 vintrar! jag gillar att spela fotboll oc vara med mina kompisar!Jag skulle bli jätteglad om ni ville kika på min blogg så ofta ni kan!Mer om mig får ni se när ni läser bloggen!adjööken!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

om jag ska färga mitt hår vilken färg i så fall?
 Brunt
 Blont
 Mörk brunt
 Mörk blont
 Ljus brunt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards