majalund

Alla inlägg under september 2012

Av Maja - 27 september 2012 21:22

Hej som rubriken lyder det är inget jag kanske kommer Skriva om så mycket på bloggen :/ _________________________________________________________________________________Så jag har inte kunnat blogga så mycket för jag har haftHjärnskakning för jag ramlade och slog i huvudet i en stenNu slipper alla fråga jag fick ha dropp och så fick jag sovaDär inte bästa sängarna men dom funkar haha nu ska majaSova för maja är trött god natt! :) /maaaaaaajjjjjaaaaaaaa

Av Maja - 19 september 2012 12:54

hejsan svejsan just nnu ligger jag i sängen jag vaknade typ för två-tre timmar sen :) jag ska snart kolla på en film "beck" och sen kanske jag ska spela the sims 2 arbetsliv  :) kuul!  hehe det blir en slööö dag idag men who the f**k cares det är ju studiedag idag :) hihi hej då! 

 

/maja <3 xoxo 

Av Maja - 15 september 2012 00:07

Hej idag har jag varit i göteborg på begravning min gammelmorfar har dött :(((
På söndag ska vi spela fotbolls match mot ifk kalmar.Hej då :/









  /Majaaaa <3 xoxo

Av Maja - 1 september 2012 14:39

Hejsan jag har trååååkigt!Om ni vill va ring mig!!Fyfaaaaan har så jävla tråkigt!Men iaf jag sitter och lyssnar på en låt som heter "vår klack" En aik låt :) <3 älskar aik bästa laget!!Efter hossmo! Hehe men iaf eftersom vi kom in på fotbolls ämnet så tänkte jag lägga ut lite bilder :)                                                                                             AIK  

     Jag vill ha en sånhär tårta när jag fyller år! :) <3här är låten jag lyssnade på inte så bra men who cares IT'S AIK!!! <3


                         /MAJA <3



Presentation


Hejsan svejsan jag heter Maja och är en go och glad tjej på 13 vintrar! jag gillar att spela fotboll oc vara med mina kompisar!Jag skulle bli jätteglad om ni ville kika på min blogg så ofta ni kan!Mer om mig får ni se när ni läser bloggen!adjööken!

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

om jag ska färga mitt hår vilken färg i så fall?
 Brunt
 Blont
 Mörk brunt
 Mörk blont
 Ljus brunt

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards